úterý 15. března 2011

přechod na wordpress / move to worpress

cca před rokem jsem začal uvažovat o blogování. Líbilo se mi to, že Google nabízí tuto možnost v rámci Google účtu, takže rozjezd blogu byl opravdu jednoduchý.

Začal jsem psát a svůj vlastní web jsem nechal být, jelikož jeho správa byla nad moje síly - chtělo to větší znalosti, které jsem neměl. Navíc blogger je propojen s picasou, takže sdílení fotek s krátkým komentáře byla otázkou několika vteřin. Trošku jsem se koukal i po jiných blogovacích službách - wordpress.com a posterous, ale nakonec jsem zůstal u bloggeru kvůli jisté jednoduchosti obsluhy a propojenosti s ostatními službami, které používám.

Čím jsem se dostával do světa blogování hlouběji, tím byla moje očekávání větší a blogger mi najednou nestačil, jelikož se nedal až tolik přizpůsobit mým požadavkům. Navíc mi ležela tak trochu ladem moje doména. Navíc jsem objevil výborné téma / template, který mi dle všeho nejvíce vyhovoval. Jenže to mělo háček. Template je placený a běží jen na Wordpress. Což by znamenalo přesunout web na jiný hosting, koupit licenci a přesunout blog na novou adresu.

Nakonec jsem se rozhodl, že to udělám, že mi to za ten čas a peníze stojí. Spojil jsem web a blog dohromady na jedno místo, jelikož se mi nechce řešit několik věcí na různých místech. A tady je výsledek.

Pokud tedy chcete dál sledovat můj blog a další věci, tak mě najdete ZDE.



Approximately a year ago I have started to think about blogging. I liked that the Google offered that possibility inside my Google account, so the start-up of the blog was easy.

I started to write and I left my personal web page, because it's development was a bit above my skills - it needed more knowledge which I didn't have. More to that the blogger is connected with picasa so the sharing of photographs with short comment was a few second task. I checked also the other sites - wordpress.com and the posterous, but I staid with blogger because some sort of easiness and connectivity with other services that I use.

The more deeper I got into the world of blogging the bigger my expectations were and the blogger was suddenly not sufficient because it was not adaptable to my requests. What more my domain was kind of left inactive. In addition I found awesome theme / template which suited me the most of all. But there was a caught. The template is paid and it runs on Wordpress. Which would mean to move my web to new hosting, buy the licence and move blog to new address.

I have decided finally to go for it and that is is worth of that time and money. I have united my web and blog on one spot because I do not want to deal with some stuff on different locations. And here is the result.

So if you would like to continue to follow my blog and other stuff you can find me HERE.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pokud vim, tak google blog taky muzes provozovat na svem webu (ja to tak mam) a googlovsky templaty jsou v css, takze upravit si je k obrazu svemu taky neni zas tak velkej problem, ale proti gustu... :)

TímDruhým řekl(a)...

díky za názor... ono je možné prakticky cokoliv, ale mě se fakt zalíbil ten template pod wordpress tak, že jsem do toho šel...

co už :)